web Meteen naar de content

TIJDELIJKE WINTERSALE : 50% KORTING!

Winkelwagen

FAQ

Hoe kan ik contact opnemen met TopSwipe?

U kunt contact met ons opnemen via info@topswipe.co waar onze klantendienst u zoveel mogelijk ter beschikking staat en u kan helpen waar nodig.



Levert u wereldwijd?

Ja.



Van waar levert u?

Wij leveren vanuit ons magazijn in China, Europa en Amerika.



Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Omdat wij er zeer op gericht zijn de producten zo snel mogelijk te leveren, moet u een wijziging of annulering binnen 12 uur hebben aangevraagd. Na deze termijn worden alle aangevraagde producten geweigerd. Als u het product binnen 12 uur heeft aangevraagd, wordt het betreffende bedrag teruggestort op uw rekening wanneer het product in goede en originele staat is ontvangen.



Welke betaalmethoden aanvaarden jullie?

Wij accepteren alle belangrijke kredietkaarten ( VISA, Mastercard, Maestro), Ideal, Bancontact en PayPal.



Hoe lang duurt het om mijn bestelling te verwerken?

Al onze bestellingen worden verwerkt en vervolgens verzonden vanuit ons magazijn. Houd er rekening mee dat er tijdens feestdagen en verkoopseizoenen een langere verwerkingstijd nodig is. Wij verwerken bestellingen tussen maandag en vrijdag. Na uw bestelling worden bestellingen binnen 3-5 werkdagen verwerkt en de dag nadat de bestelling is verwerkt verzonden. Vergeet niet dat wij niet in het weekend verzenden.



Hoe lang duurt het voordat ik mijn product ontvang?

We proberen z.s.m. de producten te leveren en u kunt uw bestelling verwachten binnen 1 en 2 weken. 



Wat als ik mijn product niet ontvang?

Als u het product niet binnen 60 dagen ontvangt, krijgt u het volledige bedrag teruggestort op uw rekening.



Moet ik extra douanerechten en belastingen betalen?

De prijzen voor onze producten op de website zijn belastingvrij in euro, wat betekent dat u belasting en eventuele bijkomende kosten moet betalen zodra u het product hebt ontvangen. Ingehouden belasting, douanekosten en andere kosten die u mogelijk moet betalen, kunnen u in rekening worden gebracht zodra het product zijn eindbestemming bereikt. Dit wordt bepaald op basis van uw lokale douanekantoor. Betalingen met betrekking tot deze verplichtingen zijn uw eigen verantwoordelijkheid en worden niet door ons gedekt. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door uw lokale douanedienst in uw land. Voor meer informatie over deze kosten raad ik u aan contact op te nemen met uw lokale douanedienst.



Hoe retourneer ik een product?

Neem contact met ons op via info@topswipe.co.



Wat als de producten die ik heb ontvangen kapot, beschadigd en/of verkeerd zijn?

Neem contact met ons op als u producten heeft ontvangen die kapot, beschadigd en/of verkeerd zijn. Vermeld het bestelnummer, foto's van het product in kwestie en eventuele referenties die u hebt ontvangen. Wij zullen ons best doen om de zaak zo snel mogelijk op te lossen.

Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten?

Alle terugbetalingen worden gecrediteerd volgens uw oorspronkelijke betalingsvorm. Als u met een krediet- of debetkaart hebt betaald, wordt de terugbetaling teruggestuurd naar de bank die de kaart heeft uitgegeven, binnen 7-10 werkdagen na ontvangst van de geretourneerde producten of geannuleerde aanvragen. Ik raad u aan contact op te nemen met de bank die de kaart uitgeeft met vragen over wanneer u de terugbetaling op uw rekening kunt verwachten. Als u nog geen terugbetaling hebt ontvangen, neem dan contact op met de bank/creditcardmaatschappij. Het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling op uw rekening staat.

Bestsellers

Gratis Bezorging
30 Dagen Retourtermijn
100% Kwaliteit Gegarandeerd
Veilig Betalen